Paddington Inn

God morgon!

Igårkväll satt jag barnvakt en stund. Olivia vaknade upp och grät så jag fick gå in och försöka lugna henne, utöver det var det två lugna timmar. Toad kom hem lite tidigare än Annie så jag gick över till 126 där Yohanna satt barnvakt. Vi satt och snackade och kollade på tv en stund (vi kom fram till att programmet var ungefär som "snacka om nyheter"). Yohanna och Amanda tänkte gå ut och ta ett glas vin så jag hakade på dom när Vashti kom hem. Vi gick till Paddington Inn och det var riktigt mysigt! Yohannas kille Toni kom förbi alldeles innan vi blev utslängda också (de stängde kl 00).


Mina favoritsvenskor i Sydney: Amanda & Yohanna

Idag stannade Alex hemma från skolan eftersom hon har nån slags ögoninfektion men tvillngarna går i skolan som vanligt. Det verkar som att jag ska vara barnvakt ikväll också men det är ju bara bra för då har jag gjort två dagar och behöver inte ha dåligt samvete för att jag vill vara ledig på fredag.

Vi ska försöka få till ett midsommarfirande på fredag, på lördag är det fest hos Amanda, Nigel, Matt och Greg i Bondi och på söndag vill Corinna åka till Hunter Valley. Än så länge så verkar det som att helgen kommer bli hur bra som helst!! Förresten så har jag fått ett nytt VISA kort nu (dock ett DEBIT kort eftersom mitt visum går ut i januari och jag inte har något fast jobb.) men jag har inte fört över mina svenska pengar ännu. Mamma, vad blir bäst?

Hoppas ni har det bra, see you later!

Puss o kram
Munnah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0