Vecka 26

Måndag och tisdag målade vi om i tjejernas rum. (+ massage på måndagen) På tisdagen åkte jag till Amanda när tjejerna var på dagis. Mys på stranden och lite shopping @ Bondi Junction. Efter detta var det raka vägen hem, hämta Miss Lil's (Alex) balletkläder, hämta henne på kindy och dra till Ballett träningen.

Onsdag morgon åkte vi till Thumbelinas (tvillingarnas dagis) och kollade på en "Nutrition Magician", hann dock inte kolla så mycket eftersom Emily vägrade sitta still. Rolig grej dock! På lunchen stack jag upp på Oxf. Street med Corinna och på eftermiddagen åkte vi ner till stranden och sprang runt i det fina vädert. Underbart! Babysit på kvällen..

Igår gick jag och flickorna till Centennial Park och lekte lite medans Annie och Alex var på "Music for tutus" på operahuset. Efter middagen stack jag till Bondi Junction och kollade runt lite, hittade dock inget att köpa. heh. Jag mötte Henrik där och vi gick och såg "The Hangover" på bio. Jättekul! Mitt första besök på bio här i Australien och filmen var superkul! Efter filmen skjutsade han hem mig och då hade Toad redan kommit hem från Singapore. Jag slocknade i sängen direkt..

Ikväll ska det bli "Goodbye-/ Hotshot party" för Corinna. Jag har köpt 2 st Galliano flaskor att göra shots på. Nu fattas bara någonstans att vara +kaffe och grädde. Smaskens! Nu skulle du allt vara här Jesper. (Pappa med för den delen) Saknar er!!

Just ja, jag antar att alla har hört om M J. - Michael Jackson avled tydligen idag. Ofattbart! Rest in peace M J!!

Nu ska jag ta mig en liten powernap. See you later!!

Puss o kram
Munnah


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter härligt. Hör av dig när du får tid. Vill höra om du fått väskan med kläderna av Rowan.

2009-06-27 @ 10:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0