Livet efter döden.

Gårdagen: Det var soligt och fint, helt perfekt väder! Jag och Annie tog tillfället i akt och åkte ner med tjejerna till Bondi på förmiddagen och mötte Vashti, Jesse och Indigo. Full fart med alla barnen på stranden kan jag säga. Det var en extra härlig dag på stranden och vi såg en dykare, vilket tjejerna tyckte var jättespännande.

När tjejerna sov middag tog jag mig en liten prommis ner till Edgecliff och shoppade lite. Bakgrejer till Annie och lite "snacks" till mig. Jag köpte Gojiberriers, Craisins, mandlar och torkade & hackade aprikoser samt nyttiga crackers. Smaskens!

På kvällen när alla småflickor låg och snoosade i sina sängar stack jag ner till Circular Quay, The Rocks och Sydney Dance Company för att gå på "Latin". Igår på "Latin" dansade vi Salsa, nästa gång blir det Jive. Det var himmelriket för dansintresserade om man jämför med förra stället. Och klassen var helt perfekt! Absolut valuta för pengarna och jag ska verkligen fortsätta gå där.

När jag stod och väntade på bussen var det en kvinna som pratade med sin mamma i telefon. Hon sa att hon hade varit till nån kvinna och pratat med sin döde bror. Vad tror ni om sånt här? Kan man verkligen få kontakt med de döda? Finns det ett liv efter detta?

Nu måste jag kila ner, för tjejerna ska vakna strax. See you later!
 
Puss o kram
"Mönna"


It is better to have loved and lost, then to never have loved at all.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

tjenixen! hoppas allt är bra! heter yohanna och lever å bor i sydney, jobbar som nanny och gled in på din sida via resedagboken =D skulle vara kul att träffas och ta en sv.fika eller på dans centret(då jag oxå dansar där) om du har lust och tid över! bara att ringa eler messa om du känner för de: 0421946255

hoppas vi hörs,

gummibollen

2009-03-27 @ 05:04:02
Postat av: Mamma

Jag tog ledigt i dag (chefen är också ledig). Ring om du vill prata. Låter kul med dansen. Vad gör du i helgen?

2009-03-27 @ 06:39:22
Postat av: yohanna

hej hopp, jag heter yohanna och är nanny här i sydney! råkade glid in på bloggen genom resedagboken då jag söker lite svenska kompisar att bara kunna prata lite sverige, ikea och dricka kaffe med =D dansar dessutom på samma dans center så skulle vara kul att hitta på något någon dag. om du har tid och ork efter allt barnskrik förstårs skratt

min nr: 0421946255

hoppas vi hörs!

2009-03-27 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0