Söndagsshopping

Idag har det varit helt underbart väder. Jag gick ner till The Rocks direkt
efter frukosten och fönstershoppade på vägen dit. Väl där köpte jag en
majskolv på pinne (såklart) och sen besökte jag visitorcenter för att få
lite info. Efter det satt jag mig under bron och åt min medhavda lunch,
med konserthuset och hamnen som utsikt.

När jag ätit färdigt letade jag reda på Sydney Dance Company, jag tänker
nämligen börja dansa där. På vägen dit såg jag den underligaste "rondel-
lhunden" jag sett. (se bild nedan). Jag har gjort en del shoppande idag.
Tre tshirts, ett par byxor, ett par shorts och ett par mjukisar. I am hooked!
(shopping!) Jag har fastnat för en plånbok i fönstret på French Connection,
nån dag kanske jag går in och kollar vad den kostar..


Min tanke med dagen var att jag skulle åka ner och kolla in dansstället
i stan och sen åka till Bondi för att kolla i affärer. Men jag fastnade inne
på Surpé som vanligt och sen blev det affärerna i stan istället. Om jag
får tid över imorgon kanske jag sticker till Bondi. Jag kom hem fr stan ca
14.30 och slängde i mig lite mat mm. sen åkte jag in till stan igen för att
se på Annas gudstjänst. Efter den åt vi lite soppa och bröd i kyrkans lokal.
Smaskens! 

Nu måste jag slita mig och röja lite här i mitt rum. Det har blivit lite stökigt.

Hoppas att ni har det bra hemma i Sverige!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena!!

Härligt med shopping och vilka fina grejer du köpt!!

2009-03-22 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0