Yoga & Yohanna

Morrn morrn!

Jag hann aldrig skriva nånting igår så här kommer lite uppdatering.
Det var strålande sol när jag vaknade på morgonen och öppnade upp
fönstret för den friska Sydney luften.


Jag gick ner i köket och gjorde lite pannkakssmet och sen stack jag iväg
på yoga, vilket kändes väldigt skönt och välbehövligt. Jag ska absolut
gå dit igen. Liten och mysig lokal och en väldigt trevlig kvinna som hade
hand om det. ThreeRealmsYoga (bilden lånad från deras hemsida, se länk)

Efter yogan gick jag hem igen och lagade pannkakor. Smaskens!
Lite senare på eftermiddagen gick jag iväg till Paddington Markets
på Oxfordstreet och mötte Yohanna. (hon skrev kommentar här i
bloggen och vi bestämde att vi skulle träffas.) Det var jättekul att få
träffa henne och vi hade en trevlig eftermiddag. Vi gick runt och
småsnackade och kollade runt samt fikade lite. Vi åkte bla. ner till
Bondi Beach och satt oss på stranden en stund. Medans vi satt där
kom en kille fram (som visade sig vara svensk) och bjöd in oss till
en fest.

När vi kände att vi suttit färdigt drog vi oss mot bussen och åkte hem.
Jag stack hem och beställde en pizza för home delivery och det slutade
med att Annie betalade den åt mig. Sweet! Sen stack jag och Corinna
(Yohanna kunde inte) iväg och skulle leta reda på festen, dock utan framgång.
Så vi tog bussen ner till Bondi istället och sprang runt lite på stranden.

Vi tog även en fika på "Gelato Bar", trevligt värre!

Nu ska jag gå ut och ta vara på det fina vädret.
Det ska tydligen bli sämre väder imorgon..

Ha en bra dag!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej hopp!



Låter som du har det fullt upp med olika aktiviteter, kul!! Igår flyttade jag tillbaks till Sthlm och idag åker jag och hälsar på min au pair familj.



Ha de bra så höres vi! Kram kram

2009-03-30 @ 10:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0