Bästa utekvällen någonsin!

God morgon allihopa!

Jag kom precis hem och har ätit frukost. Jag tror jag gick innanför dörren 09.00 nu på morgonen, vi har varit ute och festat hela natten. Det var helt otroligt kul! Här emellan gick jag och la mig och sov för att fortsätta skriva nu, 22.00

Vi började kvällen med att beställa lite Thai via Home Delivery, det var jag Sonia och Corinna. Corinna hade med sig en flaska vitt vin. (hon tog fel, skulle vara rött till maten hade vi tänkt) Jag och Sonia hann dock äta upp vår mat innan Corinna kom. Oops!

Efter lite vinmys hemma tog jag och Corinna bussen ner till Circular Quay. Därifrån gick vi till Darling harbour och en salsaklubb som heter La Cita för att möta Michael och Nick. Det var ett väldigt drag och det blev ännu mer när Yohanna, Toni och hans tre kompisar kom. OM vi hade kul! Vi dansade och dansade och dansade.

Efter detta drog jag Corinna Michael Nick och en kompis till dom vidare till en annan klubb i Kings Cross, där fortsatte vi med en massa dans ända tills det bara var ett fåtal personer kvar i lokalen. Den här klubben, som jag inte kommer ihåg vad den hette, serverade drinkar i tekannor. Jättekul!

Sen, vid 6 tiden, drog vi vidare i en taxi till Nick o Michaels lägenhet i Bondi. Corinna hoppade av vid Fiveways för hon skulle upp och vara barnvakt, så det var bara jag och killarna som drog vidare. Efter bara några minuter hemma hos dom somnade två av boysen, så det slutade med att det bara var jag och Nick.

Vid 8.30 tiden följde han mig till bussen och jag åkte hem. Oj, vilken natt!

Jag kämpade för att hålla mig vaken till lunch och sen gick jag upp och dog i min säng. Jag sov sedan från 12 till 18.30, jätteskönt! Nu sitter jag här och är barnvakt eftersom Annie och Toad är hos Clarks och äter middag. Sonia drog precis till sin kompis i stan. Jag är glad att jag gick ut igår och inte idag för det spöregnar och mullrar, mycket mysigare att sitta här och bara mysa i regnet!

Och just ja, mamma och pappa bilar tydligen ner till Frankrike nu. Roligt roligt! Hoppas att ni får en underbar resa mam o pap, jag älskar er!

Jag ska nog gå och lägga mig strax för jag är såå trött!

Nattinattis
BR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0