Första daten

Igår var jag på en date med en kille som vi träffade på Salsapartyt förra tisdagen. När jag tänker efter så var nog det min första "riktiga" date någonsin. Hur som helst så var det jätteroligt. (även om jag inte känner mig så intresserad av honom för tillfället)

Vi möttes på Oxfordstreet och satt en stund på en bänk i den lilla "parken" bredvid Max Brenner. Sen bjöd han mig på fika inne på Max Brenner. Vi delade på en Chocolate Foundue (jordgubbar, glass, marshmallows och bananabread som man kunde doppa i mörk choklad och mjölkchoklad, Underbart gott!) och jag drack en Cappuccino. Sen gick vi på en promenad för att sedan gå tillbaka och ta en sväng på hans scooter. Vi åkte till en pub lite längre ner på Oxf.street och han bjöd mig på en Corona. Sen skjutsade han hem mig strax innan midnatt. Haha! Det var en jätterolig kväll och vi hade något att prata om hela tiden, vi gick bra ihop men jag tror inte att jag vill något mer med honom..

Nu ska jag ta en prommis med Max och sen gå på Yoga, tjejerna är ju på dagis idag.

Vi kanske hörs lite senare, hoppas ni sover gott där hemma i Sverige!

Puss o kram
Munnah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0