Frukostmys vid Bronte Beach

Idag gick jag upp vid 8 (skönt med sovmorgon!) och strax efter kl 9 kom Kathy och hämtade upp mig här. Vi körde ned till Bronte Beach och satte oss på Caffe Salina där hon bjöd mig på en suverän frukost. Hon är verkligen en jätterar kvinna Kathy. Hon är hjälpsam, rolig att umgås med och har många historier och tips att dela med sig av.

Nu sitter jag här i mitt oförskämt kalla rum och huttrar vid datorn. Det är varmare utomhus än vad det är inomhus. (även varmare nere än vad det är i mitt rum) Det har regnat hela förmiddagen (till och från) men nu verkar solen lysa igenom lite. Jag funderar på om jag ska ta med mig Alex på ett äventyr in till stan eller bara upp på Oxfordstreet. Corinna  verkar inte ha vaknat till liv ännu.

Hur som helst så ska jag ta mig ut från detta kalla rum.

Hoppas ni sover gott och får en bra dag!

Cheers
Munnah

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att du och Cathy trivs ihop. Hälsa från mig nästa gång ni ses.

2009-05-30 @ 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0