Poor little Lori

Äntligen tillbaka i Sydney! Det känns faktiskt jättekul! Min östkustresa var underbar men det är ändå skönt att vara "hemma" igen. Jag och Corinna firade det hela med att gå ut och dansa Salsa igår och vi hade jättekul! Fullt ös! Jag fick dock så otroligt ont i fötterna. Det var andra gången jag hade mina högklackade på mig och mina fötter svällde upp och stortårna blev väldigt nötta. Jag fick gå barfota hem..

Idag på morgonen tappade en av tvillingarna en tung trappstege i trä på stortån. Hennes nagel kapades av alldeles vid nagelbandet och det blödde jättemycket. Annie fick åka upp med henne til akuten och hon måste tydligen operera. Stackars liten! Hon ligger och sover nu, hon ska tillbaka till sjukhuset på eftermiddagen och kommer behöva stanna där över natten.

Jag saknar allt och alla i Gävle och längtar hem men samtidigt är jag jätteglad över att vara här i Sydney och ska göra det bästa av mitt år här. Jag ska sätta mig ner och skriva ett CV snart och sen blir det till att gå och och söka jobb. (kanske i början på nästa vecka?) Det känns jättepirrigt men jag ska nog klara av det.

Ha en underbar dag!

Puss o kram
Munnah


Tänk positivt så blir livet mycket enklare och roligare, för alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0