Skärpning Maria!

Nu har jag inte skrivit på flera dagar igen. Jag ber om ursäkt mamma!

I tisdags träffade jag Corinna för en fika på Max Brenner och det var ju såå gott! Sen sprang jag och Corinna omkring som två tonnårstjejer och viskade och skrattade, det var ju så mycket spännande på gång.

På onsdagen gjorde jag nog inget speciellt. Jag kände att jag behövde en dags lugn och ro. Men jag bokade om min hembiljett och sådär i alla fall. Vilket inte var helt lätt då Qantas krånglade med mig, blev jätterädd att jag inte skulle kunna boka om min resa. Corinna kom hit en stund också på kvällen förresten, jag hjälpte henne med lite planering inför hennes resa och sådär. (hon åker om ca 3 veckor)

Igår efter att tjejerna lagt sig för en middagslur (vilket blev mycket senare än vanligt) så gick jag och mötte Yohanna. Vi gick sedan och mötte Amanda och vi tre satt oss inne på "Cigolinis" i Woollahra och tog en kopp kaffe. Det var jättekul att få träffa dom igen men jag hann inte stanna så länge eftersom jag skulle vara tillbaka tills flickorna vaknade.


Denna bild är från vår kväll på Operabaren Nigel, Toni, Yohanna, Amanda och Sara.

Jag kan fortfarande inte ladda upp några bilder från min kamera så bilderna från Östkusten och så vidare får vänta ett tag till. (som sagt så finns det några på Facebook) Imorgon ska jag på inflyttningsfest i Nigel och Amandas nya lägenhet och det ska verkligen bli skitkul!

Jag vet ännu inte vad som händer ikväll då jag först skulle vara barnvakt. Nu sa Annie att Toad kanske blir hemma, så vi får se hur det blir.. Jag ska ju ändå iväg och äta frukost med Kathy vid 9 tiden imorgon så det kanske är lika bra att ta det lugnt ikväll i alla fall. Men om en viss person ringer eller messar så är jag ju inte helt omöjlig..

Ha en bra dag allihopa!

Puss o kram
Maria

Kommentarer
Postat av: Carro

När kommer du hem egentligen kvinna ? :)

2009-06-01 @ 23:23:21
URL: http://carroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0