The Bondi Bash

Efter mitt frukostmöte med Kathy åkte jag hem och tog det lite lugnt, satt vid datorn och åt "lunch" (2 toast och 4 kex med avo). Jag gick sedan hem till Corinna och vi tog bussen ner till CQ. Därifrån tog vi en färja till Balmain. Det var jättemysigt men ingen av våra kameror fungerade så vi kunde inte ta några bilder. Kanske lika bra, för nu måste vi åka tillbaka. hehe. Vi bestämde att vi ska åka dit lite tidigare nån dag, kolla runt och sen avsluta med en "Pub Crawl".

Sen var det bara till att åka hem, byta om, slänga i mig 3 korvar, köpa vin och dra iväg till Bondi för Nigel & Amandas inflyttningsfest. Det var jättekul att få komma till en hemmafest igen, har ju bara gått ut på krogen här hittills. (räknar inte direkt med Mike & Nicks efterfester där alla bara somnar, haha)

Tyvärr inga bilder från gårdagen då min kamera inte verkar vilja fungera. Jag ska försöka hinna förbi Harvey Norman idag och be dem kolla på den.

Nu ska jag dra mig ner mot stan och möta världens bästa Yohanna.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0