Canceled Shift

Det blev sent igår, senare än jag hade planerat i alla fall.. Jag stack till mitt nya hem för att fixa lite och möta Eleonore osv. Sen kutade jag iväg till Mövenpick för att möta alla och fira Francesco. (Han fyllde 23) Det blev sent eftersom vi fick vänta på Carmen och Cristina. Vi kom inte igrån shoppen förns 00. Jag, Julia och Eamonn tog bussen hem vid 02 tror jag. Gäsp!

Imorse tog jag Max på en prommis, städade och fixade lite för att sedan ta bussen till jobbet. alldeles för tidigt. När jag nästan var framme i Bondi ringde Antje och sa att jag inte behövde jobba idag eftersom det varit så dåligt väder. Jag ringde Amanda med detsamma och som tur var slutade hon precis så vi slog följe hem till henne. Vi stannade till vid Mövenpick på vägen och jag köpte lite glass till familjen + Vashti.

Nu sitter jag här och latar mig lite för att snart dra igång med storpackning. Imorgon flyttar jag ju helt!! Jag ringde även HR tjejen på Sofitel idag och hon lät inte överförtjust. Jag har gjort bort mig rejält inom hotellbranchen här nere skulle jag tro. Illa illa!

Hoppas att allt är bra med dig och att vi hörs snart igen!

Puss o kram



Följ ditt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0