New Week

Ny vecka, nya tag. Jag har tänkt att påbörja min detox denna vecka. (Blackmores 10 day detox program) Men jag ska börja med att inhandla råvaror och förbereda mig så att jag gör detta ordentligt.

Jag håller även på och söker lägenhet för fullt, jag har dock en väldig beslutsångest. Jag tänker hela tiden på att åka hem. Är det någon som har några tips eller tankar angående detta?

Det är ju snart sommar här och jag har ju jobb och söker lägenhet aldeles vid Bondi Beach. Det måste ju bli en upplevelse om nåt. Och jag har enormt mycket att se fram emot. Varför är jag då inte lycklig och förväntansfull istället för "hemsjuk"?

Hur som helst, här är lite bilder från olika firanden av min födelsedag:




Det kommer fler bilder ikväll eller imorgon, från bland annat Valskådningen som jag och Frida åkte på. Nu ska jag åka till Bondi Junction och fixa lite saker, ska nog möta Sandra där också. (Hon som bor med Amanda & Co, Matt's flickvän)

Ha det underbart!

Puss o kram



Every day is a gift, not a given right

Kommentarer
Postat av: Cissi Holm

Hej Maria!

Jag har följt din blogg hela tiden å är så avundsjuk på dig som fått vara i Aus så länge! =) Ville bara säga att det är jättekul att följa dig och det här med hemlängtan... den kommer och går och jag förstår att det måste vara jobbigt ibland. För mig tog det ungefär en dag sen jag kom hem innan jag längtade tillbaka =)



Kramar Cissi

2009-09-09 @ 14:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0