Quick Update

Jag jobbar och står i, förlåt att jag inte haft så mycket tid att hålla dig up-to-date.

Jag stängde igår (defrost), kom hem vid 02 och gick upp nu kl. 7 imorse. Det var såå kallt och jag ville verkligen inte gå upp. Jag tog Max på en prommis runt kvarteret och jag börjar på jobbet kl 09.30. Vi ska ha en genomgång av alla kemikalier. Sen jobbar jag 11.30 - 17.30 och efter det ska jag kolla på två lägenheter. Håll tummarna!

Jag fick ju ett mail från Annie och hon säger att jag måste ha hittat en ny lägenhet innan de kommer hem (om en vecka). Jag ska även bli testad på jobbet imorgon. Antjes (min tyska chef) chef kommer och ska testa hela glassbaren.

Måste slänga i mig lite frukost nu och sen springa till bussen.

Ha det så bra!

Puss o kram




Lev i nuet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0