Wicked

Igår gick ju jag och Frida på "WICKED" i Capitol Theatre vid Chinatown. Den var jättebra!! Och oj, så glammigt det var.. Det var massor av kändisar, festklädda folk och filmkameror. Jättekul var det, sånt borde man göra oftare.
Man fick dock inte ta bilder inuti så vi tog lite kort utanför istället..(kommer bild senare!)

Vi gick även och kollade på en lägenhet tidigare på dagen. Jag tror jag flyttar in där, så länge det är OK för den som bestämmer där.. Jag ska i så fall dela rum med en fransk tjej och det är 3 till som bor där utöver oss. Det kan nog bli kul!

Nu måste jag göra mig i ordning och ta mig till jobbet.

Puss o kram



No one mourns the wicked

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0