Long time, no see!

Nu var det en evighet sedan jag skrev något här.

Australien känns nästan som en dröm. När jag loggade in här senast var jag fortfarande i Sydney.. Och nu - helt plötsligt, sitter jag här hemma i Sverige och drömmer mig tillbaka till min tid i Sydney. Hur livet kan te sig..

För de som inte hängde med i händelseförloppet - "this is how it went down":

Jag satt där i Paddington med min beslutsångest och visste varken ut eller in.

Jag bestämde mig för att be Vashti om råd, hon är ju tydligen Lifecoach till yrket och allting. Hon sa till mig att ta fram papper och penna och sätta mig ned i lugn och ro och skriva ned fördelar & nackdelar med Sydney och sedan detsamma med Gävle. Gävle vann till slut och Vashti lyckades övertala mig om att det var det jag verkligen ville. Jag ringde Qantas och bokade flyg direkt och dagen efter skjutsade hon mig till flygplatsen. Jag hann inte göra nånting, än mindre smälta vad det var som hände! Jag fick ringa min chef på Mövenpick och säga att jag skulle lämna landet och vi fick ordna allt som behövde ordnas väldigt snabbt. Hjälp!

Lyckan var total och jag trodde att detta var vad som skulle göra så mitt liv föll på plats.. Så satt jag ju där på planet - överlycklig om att jag tagit ett beslut och var på väg samt spänd eftersom INGEN hemma visste vad som pågick.. Jag ringde mamma i Bangkok och berättade att jag var på väg hem och några timmar senare drog jag min väska från T-centralen i Stockholm till hotellet. Helt sjukt!

Nu har jag hunnit med en liten update om vad som hände i alla fall. Jag återkommer med ett nytt inlägg inom en snar framtid då jag känner att jag verkligen behöver skriva av mig lite.

See you later! x x




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0